Портфоліо копірайтера – показник майстерності

Як замовник може прийняти рішення про співпрацю з автором? Вагомим аргументом на користь конкретного кандидата є портфоліо копірайтера. Це портфель з документами, в якому зібрані кращі роботи. Вони дозволяють потенційному клієнтові скласти уявлення про можливості виконавця.

Портфоліо – таємна зброя фрілансера

Чому? Тому що воно допомагає залучати замовників. Авторські роботи, викладені на сайті, найкращим чином говорять про професіоналізм. Вони відкривають двері до абсолютного успіху та до розширення бази клієнтів. Це призводить до підвищення доходів і до популярності.

У фрілансера, який бажає досягти успіхів на своєму шляху, має бути обеззброююче портфоліо. Тоді клієнт швидко прийме вірне рішення і замовить контент для свого сайту. Він не буде сумніватися в здібностях людини і в серйозності її ставлення до справи.

Щоб портфоліо копірайтера привертало увагу потенційних замовників, в ньому повинні відображатися такі моменти:

грамотність – в прикладах робіт неприпустимі орфографічні, пунктуаційні, стилістичні помилки;
інтелект – в текстах повинні відображатися здатності логічного мислення;
авторський рівень – у кожного копірайтера є власний стиль. Він повинен бути цікавим і яскравим;
різноманітність тематик – хороший фахівець розбирається в багатьох питаннях. Для написання якісної статті потрібно вміти знаходити, аналізувати і відбирати інформацію.
Портфоліо – обов’язковий елемент для кожного копірайтера. Його потрібно оформляти у вигляді скріншотів з сайтів, на яких були опубліковані тексти. Це кращий варіант, тому що документи Word виглядають непривабливо.

При заповненні портфоліо потрібно подумати про систематизацію. Впорядкувати приклади робіт можна по-різному:

Тематика: будівництво, мода і краса, оформлення інтер’єру, стоматологія.
Тип копірайтингу: звичайні тексти або з елементами SEO.
Вид тексту: інформаційний, аналітичний, рекламний.
Якщо Вас цікавить портфоліо копірайтера, приклади робіт можна побачити на сайті. Для ознайомлення з рівнем майстерності я розмістила на власному веб-ресурсі кілька десятків текстів. Також в каталозі представлені статті для головних сторінок і «Про компанії». Тому людина може оцінити професіоналізм, стиль написання контенту та експертність в певній темі!