Ознаки хорошого копірайтера

Як знайти клієнтів? Як вивести бізнес на новий рівень? Як стати помітним у Всесвітній мережі? На всі ці запитання є одна відповідь. Вам потрібен хороший копірайтер, який стане надійним помічником і вірним другом! Він буде цілком віддаватися роботі та працювати на результат.

Відмінності хорошого копірайтера від пересічного автора

Справжній фахівець – непересічна особистість. Він не створює щодня тонни шаблонного контенту. Це творча людина, захоплена своєю справою. Він видає якісні тексти, для яких характерна оригінальність і корисність.

Професійний копірайтер, на відміну від звичайного автора, володіє наступними перевагами:

ніякої тавтології – читачеві не ріжуть око однакові слова в сусідніх реченнях;
лаконічний виклад думок – немає різких переходів від одного до іншого;
бездоганна грамотність – в статтях немає місця пунктуаційним, синтаксичним, орфографічним помилкам;
робота над собою – фахівець не зупиняється на досягнутих результатах;
створення матеріалів експертного рівня – статті пишуться з урахуванням цільової аудиторії та вимог SEO-оптимізації.
Робота хорошого копірайтера тісно пов’язана з творчим підходом до вирішення кожного завдання, з зацікавленістю в досягненні мети і з ентузіазмом. При написанні текстів фахівець відповідально підходить до справи, використовуючи інформацію з різних джерел і доповнюючи власним досвідом. Тому статті виходять такими, якими їх хоче бачити замовник!

Важливі якості гарного копірайтера

Копірайтер – професія не для всіх. Вона підходить людям, які легко сприймають нову інформацію та вміють її правильно викладати на папері. Якщо такі якості присутні, можна пробувати свої сили на цій ниві.

Хороший копірайтер не відчуває надмірних труднощів зі створенням контенту. Він пише статті, які відрізняються максимальною унікальністю і інформативністю. Тому замовники залишаються задоволені роботою та неодноразово користуються послугами фахівця.

Головними ознаками професіоналізму людини, яка створює статті, є:

Уміння швидко розбиратися в малознайомій темі – у кожного копірайтера є улюблена тематика, але вона часто не збігається зі специфікою бізнесу клієнта. Тому необхідно шукати об’єктивні матеріали по конкретній темі, аналізувати їх і створювати грамотний текст.
Наявність великого словникового запасу – при написанні статей потрібно використовувати синоніми і антоніми. Тавтології в текстах не місце. Це ключове правило, про яке не можна забувати.
Уміння писати нестандартно і цікаво – навіть про складні речі необхідно розповідати яскраво та смачно. Тоді читач прочитає статтю до кінця і зробить потрібний крок: замовить товар, зателефонує, запишеться на консультацію.
Розуміння завдань бізнесу – хороший копірайтер знає, навіщо він створює контент. Це може бути збільшення відвідуваності сайту, залучення нових покупців, поліпшення іміджу компанії.
Знання принципів SEO – профі створює текст, який подобається пошуковим системам. При написанні контенту він грамотно вписує ключові слова. Обов’язково перевіряється щільність ключових слів і водність.
Хороший копірайтер – більше, ніж людина, яка пише шаблонні статті. Це політ думки, сила переконання і бажання створювати ефективний контент для клієнтів!