Інформаційні тексти

Інформаційні статті – тексти, за допомогою яких до читачів доносяться корисні відомості. Під ними мається на увазі ознайомлення з продукцією інтернет-магазину, з послугами компанії, з новинками в асортименті товарів. У інфостаттях безпосередньо не рекламуються товари/послуги. У цьому полягає їх ключова відмінність від рекламного контенту.

Призначення інформаційних текстів

Щоб просунути сайт в ТОП і привернути увагу клієнтів, однієї тільки реклами недостатньо. Люди від неї вже втомилися, тому вони часто не звертають увагу на нав’язливі заклики до дії. Змінити таку ситуацію можна за допомогою інформаційних текстів.

Корисний контент «працює» цілодобово. Хороші статті привертають потенційних покупців на сайт та формують довіру до компанії. У них розповідається про певний товар, про етапи виконання роботи, про тонкощі надання якоїсь послуги. Читачі з цікавістю ознайомлюються з матеріалом і надалі знову приходять на сайт за статтями або підписуються на розсилку по електронній пошті.

Інформаційні тексти на замовлення виконують кілька функцій:

  • вирішення проблеми користувача - актуальний момент в тому випадку, коли відвідувач хоче підібрати товар на сайті. Після ознайомлення з матеріалами з розділу «Статті» йому легше зробити правильний вибір;
  • підвищення довіри читачів - корисні тексти цікаві для відвідувачів сайту. Коли в блозі розміщено багато статей, формується враження, що компанія надійна і в ній працюють професіонали своєї справи;
  • привернення уваги до нового продукту - за допомогою інфостатей можна зацікавити потенційних покупців. Для цього на сайті розміщуються матеріали, в яких розповідається про особливості нового продукту, його плюси та про сферу застосування;
  • поліпшення лояльності пошукових систем - якщо на сайті багато корисних текстів, читачі проводять на ньому багато часу. Пошуковикам подобається, що на веб-ресурсі розміщена цікава інформація. Це позитивно позначається на результатах, виданих користувачеві;
  • підвищення продажів - коли відвідувач отримує цінні рекомендації щодо вибору товару, він не йде на інший сайт. Імовірність того, що покупець оформить замовлення в інтернет-магазині, істотно підвищується.

Якими повинні бути інформаційні тексти?

Читачі належним чином оцінюють інфостатті за лаконічність, грамотність та за корисність. Добре, коли матеріал розбитий на смислові блоки і в ньому передбачені списки. Абзаци повинні бути короткими, а речення – простими та без складних дієприкметникових зворотів. Ознаки реклами та заклики до дії в текстах недоречні, оскільки вони відлякують читачів. Це головні показники, які помічають відвідувачі сайту.

Якщо Вам потрібен крутий інформаційний текст, замовте його у мене. При створенні корисної статті я акцентую увагу на таких моментах:

  • правильно складений заголовок - в ньому має відображатися суть інфостатті. Наприклад, «Як вибрати газонокосарку?», «У чому особливості миючих пилососів?», «Які відеореєстратори представлені на ринку?»;
  • перевірені факти - щоб написати корисний текст, потрібно зануритися в тему. В інформаційній статті автор не висловлює особисту думку і свої здогади. Контент створюється на підставі правдивої та точної інформації;
  • цілеспрямованість - будь-яка інфостаття пишеться з конкретною метою. Наприклад, ознайомити читача з особливостями продукту, довести свою експертність клієнтам, чомусь навчити людей;
  • достатній обсяг тексту - неможливо повністю розкрити тему і при цьому вкластися в 2000 знаків. Якщо стаття коротка, у читача залишається багато невирішених питань. Тому мінімальний обсяг інфостатті - 4000 знаків. Якщо є про що розповісти більше, але по ділу, тоді обсяг збільшується. Головне, щоб в тексті не було води;
  • оригінальна подача контенту - коли стаття нудна, її не дочитують до кінця. В інформаційному тексті повинна відчуватися динаміка від першого слова і до останньої крапки. Тоді читач прочитає статтю та пізнає багато цікавого.

Інформаційні статті умовно поділяються на три категорії. Перший варіант – описи. У них розповідається про особливості товару або про послуги. Акцент робиться на донесенні інформації в доступному вигляді. Другий варіант – корисні поради. У таких статтях даються рекомендації по вибору продукції. З них читач дізнається, чим відрізняються товари з однієї категорії і на що звертати увагу при покупці. Третій варіант – огляди. Це великі тексти, в яких міститься максимальна інформація про продукт/послугу. Це опис функціональних особливостей речей, плюси і мінуси, поради щодо вибору та подальшого використання товару.

Як замовити крутий інформаційний текст?

Для цього потрібно дізнатися мої контакти і відправити лист або зателефонувати. Я пишу корисні інфостатті, які відповідають сфері діяльності компанії або тематиці інтернет-магазину. З них читач черпає цінну інформацію і дізнається багато нового. Щоб відвідувач сайту легко сприймав матеріал, використовуються списки та підзаголовки. Все робиться для того, щоб у читача виникло бажання купити товар на сайті або скористатися послугами фахівців компанії.

Замовити інформаційну статтю у копірайтера – правильне рішення. Ви отримаєте грамотний і лаконічний текст, в якому будуть міститися корисні відомості для потенційних покупців або клієнтів!