Комерційні пропозиції

Комерційна пропозиція – рекламний інструмент, який використовується для залучення покупців, збільшення прибутку і пошуку нових партнерів по бізнесу. У ній розповідається про послугу або про товар. При цьому підкреслюється унікальність пропозиції або продукту, знімаються заперечення та вказується вигода для клієнта. Від правильно створеної комерційної пропозиції складно відмовитися. ЇЇ читають до кінця і приймають рішення на Вашу користь. Це те, що потрібно бізнесменові!

Ідеальна комерційна пропозиція: яка вона?

Такий діловий лист повинен бути у кожної компанії. У ньому враховуються потреби клієнтів та специфіка бізнесу. За допомогою комерційної пропозиції зростає продаж і просуваються товари. Персоніфікований лист відправляється конкретній людині (найчастіше керівнику компанії). Він є сполучною ланкою між продавцем товарів/послуг і клієнтом.

Комерційна пропозиція 2019, складена мною, зацікавлює людину та спонукає її до дії. Ви можете замовити «холодну» і «гарячу» КП. Між ними є принципова різниця. «Холодна» КП відправляється адресатам, які не чекають від Вас повідомлень. Щоб пропозиція спрацювала, потрібно постаратися і зацікавити клієнта з перших секунд. «Гаряча» КП відправляється, коли вже було спілкування (зустріч або телефонний дзвінок) з клієнтом. Така комерційна пропозиція пишеться для директора організації, для менеджера по закупкам. В цьому випадку лист точно буде прочитаний, тому що людина на нього чекає.

Комерційна пропозиція на послуги має відповідати кільком вимогам:

  • зручність читання;
  • інформативність;
  • оригінальність;
  • відсутність води;
  • ненав'язливість.

Розсилка комерційної пропозиції – хороший спосіб привернути увагу до продуктів та послуг. Він працює практично в усіх сферах. Ефективна КП привертає увагу одержувача і змушує його зателефонувати в офіс, зробити замовлення на сайті, встановити партнерські відносини. Діловий текст виконує конкретні функції, під якими мається на увазі формування інтересу до продукту або до послуги, збільшення прибутку та розвиток бізнесу.

Правила складання комерційних пропозицій

Щоб КП не була викинута в кошик, її повинен складати професіонал. Замовивши діловий текст у мене, Ви досягнете поставленої мети! Я складаю комерційні пропозиції про співпрацю і на надання послуг, попередньо з’ясувавши потреби та бажання клієнтів. Спочатку визначається проблема і надаються аргументи для її вирішення. Також вказується вигода для клієнта та відмінності компанії від конкурентів. КП закінчується закликом до дії. Наприклад, «Зателефонуйте нам. Ми з радістю відповімо на питання» чи «Отримайте безкоштовний тестовий доступ до системи на 10 днів».

Щоб Ваше звернення було прочитане і взяте до уваги, зверніться до мене. Я складу ефективну КП, керуючись важливими правилами:

  • заголовок - він повинен бути яскравим, креативним, лаконічним. Наприклад, «Хочете економити 100 доларів кожен день?», «Якщо Вам не потрібні 500 нових клієнтів, проігноруйте нашу КП», «Попадання Вашого сайту в ТОП за 12 днів». Такі заголовки точно зацікавлять адресата та змусять його повністю ознайомитися з діловим листом;
  • рідше «ми» і частіше «ви» - не треба починати лист з того, що наша компанія має великий досвід роботи і надає якісні послуги. Щоб читач зацікавився Вашою пропозицією, потрібно його зацікавити та показати вигоду. Тоді КП не буде поміщена в кошик;
  • чітка структура КП - комерційна пропозиція складається з декількох частин. Це введення з визначенням проблеми адресата, варіанти її вирішення, а також аргументи на користь Вашого товару або послуги. В кінці ділового листа розміщується заклик до дії і контактні дані;
  • оффер - «серце» комерційної пропозиції. Необхідно пояснити клієнту, чому йому потрібно придбати товар або замовити послугу у Вас, а не у конкурента. Якщо мова йде про товар, слід розповісти, чим він хороший і як використовується на практиці. Коли мається на увазі послуга, вказуються додаткові переваги для клієнта. Наприклад, оперативність, оплата декількома способами, безкоштовне налаштування обладнання;
  • унікальність КП - щоб Ваший діловий лист не загубився серед інших пропозицій і був відкритий, потрібно привернути увагу адресата з першої секунди. Тут неприйнятні шаблонні фрази (бездоганна якість, багаторічний досвід, гнучкі умови співпраці). Їх потрібно замінювати на факти і аргументи: європейська якість, 10 років роботи на ринку, 30% знижки постійним клієнтам.

І ще: не слід приховувати свої розцінки. Про них потрібно говорити прямо. Якщо ціна нижче, ніж у конкурентів, розкажіть, чим це обгрунтовується. Наприклад, пряме співробітництво з виробником, приємні бонуси для партнерів. Коли ціна вища, ніж у конкурентів, її теж потрібно обґрунтувати. Для цього вказуються переваги послуги/продукту: вузькокваліфіковані фахівці, виконання замовлення за дві години, безкоштовні заміри.

Замовити комерційну пропозицію у копірайтера

Це найкраще рішення, яким уже скористалися мої клієнти. Я складаю КП, які забезпечують високу віддачу та «чіпляють» з перших секунд. Замовити комерційну пропозицію (Київ або інше місто) Ви можете прямо зараз. У ній буде конкретика, продумана структура та оригінальна подача!