Комерційні пропозиції

Комерційна пропозиція – сполучна ланка між продавцем та клієнтом. Вона відправляється конкретній людині або компанії. Персоніфікований лист в рази ефективніше шаблонних послань, які одноразово розсилаються за багатьма адресами. Це реальний інструмент продажів, за допомогою якого можна привернути увагу, збудити бажання, викликати інтерес і стимулювати покупку.

Правильна комерційна пропозиція – влучаємо в ціль

Продати товар «очі в очі» набагато легше. Продавець може стримати покупця за рукав і надати додаткові аргументи. А як бути з текстом? Потрібно потрапити в ціль з першого разу. Тільки так. Інакше лист буде викинуто в корзину після прочитання одного рядка.

Як скласти комерційну пропозицію, яка «чіпляє» з першої секунди і дає високу віддачу? Діловий текст повинен бути:

чітким та конкретним;
грамотним та зручним для читання;
інформативним та вивіреним;
ненав’язливим та оригінальним.

Основний акцент при написанні комерційної пропозиції робиться на її змісті. Потрібно продемонструвати різноманітні вигоди, які отримає клієнт. Діловий текст створює необхідну емоційну картину і підштовхує адресата до вчинення потрібної дії. Наприклад, призначити зустріч з представником компанії, зробити дзвінок, стати партнером по бізнесу.

Як я складаю КП? Спочатку визначається цільова аудиторія, з’ясовуються потреби покупців та бажання потенційних клієнтів. Потім продумується план ділового тексту і інтригуючі заголовки. Після проведення попередньої підготовки пишеться комерційна пропозиція. Готовий текст складається з декількох частин:

визначення проблеми;
надання аргументів;
вигода і відміна від конкурентів;
заклик до дії.
Хочете, щоб Ваші комерційні пропозиції адресати читали, а не викидали в кошик? Замовте у мене діловий текст, який точно буде працювати!