Прес-релізи

Хочете розповісти клієнтам, партнерам, покупцям про появу на ринку нового продукту, про акції та вигідні пропозиції? Тоді Вам потрібен прес-реліз на замовлення. Це окремий напрямок в копірайтингу, під яким мається на увазі написання інформаційного повідомлення. Прес-реліз призначається для широкого загалу або для конкретної ЦА. Повідомлення пишеться під певний інформаційний привід. Надалі воно розміщується на власному веб-ресурсі, в соціальних мережах, на спеціальних майданчиках чи відправляється по електронній пошті.

Класична структура прес-релізу

Для підготовки інформаційного повідомлення підходить практично будь-який привід. До поширених варіантів відноситься участь компанії у виставці, поява нових філій в інших містах, ювілей фірми, знижки на товари. Також написання прес-релізу на замовлення актуально, коли розширюється спектр послуг або асортимент продукції, намічається важлива подія чи розпочинається рекламна кампанія. У таких випадках потрібно звертатися до копірайтера. Я підготую якісний матеріал, який буде опублікований в ЗМІ та зацікавить цільову аудиторію!

Замовлення прес-релізів – значуща складова будь-якого заходу, пов’язаного з діяльністю компанії. Це повідомлення, в якому міститься свіжа і актуальна інформація. Воно повинно бути легким та простим для сприйняття. У прес-релізі неприйнятні розмовні вирази, помилки, складні речення. Все, про що говорить автор в повідомленні, підтверджується фактами і конкретними цифрами. Інформація подається послідовно та відповідно з вимогами до якості контенту.

Прес-реліз створюється на підставі класичної структури:

  • лаконічний заголовок - з нього читач дізнається, про що йде мова в повідомленні. Наприклад, про бонуси для клієнтів, про впровадження нової технології на виробництві, про отримання сертифіката. Заголовок повинен відображати суть інформаційного приводу та моментально привертати увагу. Від цього залежить, чи буде прочитане повідомлення;
  • лід - перший абзац, в якому відображається спрямованість прес-релізу. Читач відразу переглядає тільки перший абзац. Він повинен зрозуміти, на що витратить свій час. Якщо початок повідомлення читача зацікавить, справа в капелюсі;
  • основна частина - тут детально розповідається про подію, заходи, акції та вигідні пропозиції. В основній частині розкриваються подробиці інформаційного приводу. Як варіант, можна розміщувати в тексті цитати керівників або експертів, цифри, статистичні дані. Головне, щоб повідомлення було лаконічним і зрозумілим. Його обсяг у більшості випадків не перевищує 2000 знаків.

В останньому абзаці повідомлення вказується інформація про організацію. Обов’язково розміщуються контактні дані. Вони потрібні, щоб людина могла передзвонити в офіс компанії або написати лист на пошту, щоб задати уточнюючі питання чи отримати додаткові матеріали.

Грамотно написані прес-релізи, приклади яких можна побачити на моєму сайті, виконують кілька функцій. Це не тільки звичайні інформаційні повідомлення, за допомогою яких до аудиторії доносяться новини, анонси про майбутні події. Після публікації прес-релізу на сайті компанії або в інтернет-магазині з’являються нові відвідувачі. У підсумку, поліпшуються продажі, підвищується довіра до бренду, формується позитивний імідж фірми.

Написання прес-релізу за всіма правилами

Щоб інформаційне повідомлення було цікавим для читачів і виконувало свою функцію, потрібно скористатися допомогою копірайтера. Замовлення прес-релізів здійснюється за перевіреною схемою. Клієнт розповідає, чому буде присвячений прес-реліз та надає необхідну інформацію. Можливий і інший варіант: копірайтер самостійно вигадує інфопривід, щоб привернути увагу цільової аудиторії до асортименту продукції, до послуг компанії.

Замовити прес-реліз – отримати контент, створений на основі таких правил:

  • конкретика - лід повинен відображати суть інформаційного приводу. У ньому даються відповіді на наступні питання: «Яка компанія святкує ювілей?», «Коли розпочнеться акція?», «Де буде проходити урочистий захід?»;
  • написання прес-релізу за принципом «перевернутої піраміди» - спочатку викладається суть повідомлення, а потім розкриваються подробиці і вказуються контактні дані. Це перевірений алгоритм, яким я завжди користуюся при створенні інформаційного контенту;
  • використання цитат - такі елементи «оживлюють» прес-реліз. В текст можна вставити цитати тренера команди, директора фірми, керівника маркетингового відділу. Вони повинні бути короткими, а не довжиною в абзац, а також яскравими та емоційними.

Якщо Ви хочете замовити прес-реліз, ціна Вас не злякає. Мої послуги доступні для клієнтів. На створення інформаційного повідомлення я витрачаю досить часу. Тому готові прес-релізи подобаються клієнтам та тим, кому вони призначаються. Це справжні і майбутні клієнти компанії, покупці інтернет-магазинів, ділові партнери.

Замовлення прес-релізу у копірайтера

Такою послугою можна скористатися в робочий і вихідний день. Якщо прес-реліз потрібен терміново, я працюю понаднормово. На ціну матеріалу це не впливає. Чому? Тому що клієнтам подобаються приємні бонуси. Вони звертаються до мене і отримують інформаційні повідомлення, які читаються, запам’ятовуються та оцінюються належним чином!