“Про компанію”

Як написати текст про компанію так, щоб відвідувач перейнявся довірою та скористався послугами фахівців? Для цього потрібно знати кілька секретів, завдяки яким ефективність контенту збільшується в рази. До них відноситься відсутність шаблонів, креативність і переконливість.

Що повинно бути в тексті «Про компанію»?

На сторінці розміщується інформація, цікава і важлива для відвідувача. Текст повинен знімати заперечення, зміцнювати довіру та підкреслювати вигоду для клієнта. Потрібно вибрати такий стиль спілкування з відвідувачами, щоб їм все було зрозуміло. Ідеальний варіант – строгий і діловий стиль, для якого характерна стриманість та об’єктивність.

Рекламний текст про компанію – презентація бізнесу, на яку звертають увагу відвідувачі сайту. Від того, наскільки вдало і правильно вона оформлена, залежить перше враження про організацію. Щоб текст виконував свої функції, потрібно при його написанні дотримуватися такої структури:

  • знайомство - спочатку слід трохи розповісти про діяльність компанії: назва, дата заснування, досвід роботи на ринку. Також потрібно показати, в чому полягає унікальна торгова пропозиція;
  • коротка історія компанії, її досягнення - в цій частині тексту слід трохи розповісти про історію розвитку організації і підкріпити інформацію фактами: нагороди та досягнення, сертифікати та ліцензії;
  • перелік послуг - якщо на сайті не передбачений такий розділ, його потрібно внести в текст «Про компанію». У ньому коротко та інформативно розповідається про послуги, які надає організація;
  • переваги - добре, коли плюси підкріплюються конкретними цифрами. Тоді у відвідувача складається враження, що компанія надійна і відповідальна. Їй можна довіряти.

Структура тексту про компанію розробляється в індивідуальному порядку. Наприклад, інформація може доповнюватися зверненням директора до потенційних партнерів, фотографіями співробітників, місією і легендою. Якщо на веб-ресурсі немає окремого розділу для відгуків, їх можна розмістити на такій сторінці.

Як підвищити довіру клієнтів?

Сторінка «Про компанію» повинна розповідати про інтереси для клієнта та про Ваш бізнес. Це дві важливі складові, без яких неможливо створити рекламний контент. При написанні тексту необхідно підключити креативність і забути про стандартні фрази. Спочатку потрібно уявно намалювати портрет потенційного клієнта і пояснити, в чому його вигода. При цьому не можна хвалитися і відкрито «впарювати» свою продукцію. Необхідно ненав’язливо підкреслити особливості продукту та розповісти про себе не тільки словом, а й ділом (факти і цифри).

Сильний текст про компанію зміцнює впевненість у правильності вибору і сприяє збільшенню продажів. У ньому потрібно дати відповіді на найпоширеніші питання клієнтів та розвіяти сумніви. Непогано, якщо в розділі «Про нас» будуть розміщені фотографії співробітників організації і вказано їх досвід роботи. Тоді відвідувач зрозуміє, що він буде спілкуватися з відповідальними людьми.

Секрети написання сильного тексту «Про компанію»

Я знаю, що замовникам не подобаються нудні тексти, наповнені банальними фразами. Відвідувачам сайту потрібно розповідати про те, що вони хочуть почути. Тому презентаційний текст про компанію створюється за принципом, коли потенційний покупець знаходиться в центрі уваги, а навколо нього створюється розповідь про бізнес. Це ефективна методика, завдяки якій поліпшується взаємодія з клієнтами та підвищуються шанси на успіх при веденні бізнесу!

Стаття в розділ «Про нас» виконує іміджеву функцію. При її написанні не потрібно забувати про принципи формування рекламного контенту. Я створюю текст про компанію для сайту, керуючись такими правилами:

  • відсутність прямої реклами - надмірна похвала відлякує клієнта. Не слід бити себе в груди і розповідати про те, що Ви є кращою компанією в світі, з якою ніхто не зрівняється. Щоб відвідувач перейнявся довірою, потрібно завуалювати рекламу в текст і піднести її в правильному вигляді;
  • сильні сторони - необхідно розповісти, в чому полягають ключові відмінності від конкурентів. В інтернеті створено безліч сайтів зі схожими послугами та товарами. Але навіть у двійників є відмінності: жести, риси характеру;
  • написання тексту за чітким планом - знайомство з компанією, інформація про діяльність організації, коротка історія, цінності, переваги. Заклик до дії не завадить. Це може бути перехід на сторінку з описом послуг, в портфоліо чи пропозиція про співпрацю;
  • рішення проблем клієнтів - потрібно переконати користувача сайту в тому, що йому треба скористатися послугою або придбати продукт. Для цього необхідно пояснити, в чому полягає вигода для споживача і підкреслити унікальність пропозиції. Коли все зроблено вірно, відвідувач довше залишається на сайті та починає переглядати асортимент товарів;
  • факти - інтернет вщерть набитий порожніми балачками. Відвідувачам не потрібні хвастощі і шаблонні фрази. Людина зайшла в розділ «Про нас», щоб дізнатися правду про компанію та про її особливості. На цьому і потрібно робити акцент за допомогою цифр, нагород, сертифікатів.

Замовити текст «Про компанію» можна у мене. Я знайду слова, завдяки яким клієнт не буде сумніватися та перейметься довірою до фірми. Відвідувач дізнається все, що потрібно для прийняття рішення про здійснення покупки або про співпрацю!