Рекламні статті

Рекламна стаття – ефективний інструмент контент-маркетингу. Він використовується для підвищення продажів та розширення аудиторії покупців, клієнтів. Бізнесмени, які віддають перевагу актуальним ідеям, гідно оцінюють силу рекламних текстів. Вони роблять правильний вибір. За допомогою слова можна переконати людину, розповісти про переваги продукту, виділити компанію серед конкурентів.

Написання рекламних текстів – завдання для професійного копірайтера!

Відвідувачі веб-ресурсу за хвилину приймають рішення про те, залишити сайт чи залишитися на ньому довше. Який вибір вони зроблять? Це залежить від якості контенту. Тексти повинні з перших секунд привертати увагу. Тоді вони приносять реальну користь.

Рекламні статті на віртуальних майданчиках можна порівняти з продавцями-консультантами в звичайних магазинах. Вони розповідають про товар, розсіюють сумніви і відповідають на очевидні запитання відвідувачів. Грамотно складені тексти підштовхують людей до вірного рішення. Тому збільшується кількість покупців та забезпечується зростання продажів.

Моїми послугами користуються власники інтернет-магазинів і комерційних порталів, які хочуть зайняти вигідні позиції на ринку та обігнати конкурентів. Я приділяю належну увагу кожному замовленню. У текстах, написаних мною, вказуються плюси товару і вигода, яку отримає покупець. Користувач ненав’язливо підштовхується до конкретних дій: придбання продукту, замовлення послуги, реєстрація на сайті, натискання кнопки «Придбати».

При написанні рекламного тексту я дотримуюся таких принципів:

помітний заголовок;
об’єктивність;
структурування тексту;
невеликі абзаци, які полегшують сприйняття;
переваги товару;
лаконічність;
подача інформації в доступній формі.

 
Хороший рекламний текст – маркетинговий «маяк», який привертає увагу нових клієнтів. Єдиного шаблону ефективного тексту не існує. Тому я експериментую, шукаю нові рішення і привношу в тексти нотку оригінальності. Якщо Вам подобається такий підхід до справи, скористайтеся моїми послугами!