Рекламні тексти

Для збільшення продажів потрібна реклама в формі якісного контенту. Маються на увазі рекламні тексти, в яких зроблений акцент на вигоді і потребах клієнта. За їх допомогою відвідувач ненав’язливо підштовхується до дії: покупка товару, підписка на розсилку, прийняття участі в розіграші призу. Це те, що необхідно для збільшення продажів, поліпшення іміджу компанії, розширення бази клієнтів!

Рекламні тексти на сайті: що це таке?

Люди люблять здійснювати покупки, але їм не подобається, коли щось «впарюють» і нав’язують. Тому рекламні листівки з явними закликами «Купи швидше!» відходять на останній план. Пусті балачки не працюють. Користь приносять конкретні пропозиції, в яких вказується вигода для покупця і те, як товар змінить його життя, полегшить побут або позбавить від проблем.

Написання рекламних текстів – завдання для професійного копірайтера. Єдиного рецепту створення статей не існує. Контент створюється, виходячи з особливостей бізнесу клієнта і його продукту/послуги. При цьому використовується рекламна формула AIDA, яка веде до прийняття рішення про покупку товару. Вона складається з чотирьох частин:

  • увага - спочатку привертається увага за допомогою цікавого заголовку і першого абзацу, чіткого та зрозумілого для відвідувача сайту;
  • інтерес - в тексті повинна бути біль і інтрига. Тоді читач не закриє сторінку на перших секундах;
  • бажання - цей етап можна ще назвати презентацією. В рекламному тексті розповідається про вигоду для клієнта, про особливості товару, про унікальність пропозиції. Наприклад, якщо мова йде про заробіток на веденні блогу, слід показати переваги такого методу: вільний графік, додатковий дохід, робота вдома;
  • дія - обов'язково потрібно сказати людині, що вона повинна зробити. Наприклад, скачати книгу, приїхати в офіс, записатися на тест-драйв, купити сертифікат на розвагу. На цьому етапі використовуються такі фрази: «Зв'яжіться з експертом», «Зателефонуйте в офіс», «Зробіть замовлення зараз», «Залиште заявку».

У розширеній версії рекламної формули передбачається ще одна частина. Це задоволення. Якщо Ви хочете, щоб покупець розповідав про компанію, про продукцію знайомим і своїм партнерам, йому все повинно сподобатися. Коли така мета досягнута, задоволений клієнт/покупець ще не раз до Вас звернеться і зробить покупки.

Головні вимоги до рекламних текстів

Статті повинні викликати довіру у споживачів і бути цікавими. Хто їх пише? З таким завданням справляються професіонали, які добре володіють словом і знають про особливості психології людини. Якщо у Вас виникає питання, як написати рекламний текст для товару, не вирішуйте його самостійно. Зверніться до мене, розкажіть про специфіку свого бізнесу і замовте контент. При його написанні я буду керуватися такими базовими критеріями:

  • цікавий заголовок - половина успіху, тому що саме з нього читач починає знайомитися з текстом. Інтригуючий заголовок привертає увагу відвідувача і мотивує до прочитання публікації повністю;
  • викладення матеріалу зрозумілою мовою - з перших слів читач повинен зрозуміти, про що йдеться. Не потрібно ускладнювати текст, використовуючи тонкі натяки, специфічну термінологію, недоречну алегорію. Речення повинні бути короткими, а не довжиною в цілий абзац;
  • опис переваг продукту/послуги - при написанні статті потрібно поставити себе на місце клієнта. Про що він хоче дізнатися? Про те, що отримає в результаті. Тому перед створенням статті потрібно розібратися в тонкощах бізнесу замовника і виділити реальні конкурентні переваги товару/послуги. Потім про них потрібно розповісти читачеві;
  • структурованість - рекламний текст, замовити який можна у мене, не повинен бути «простирадлом». Стаття розбивається на абзаци. Списки також використовуються, оскільки за допомогою таких елементів концентрується увага читача на важливих моментах;
  • ненав'язливість - не потрібно бути настирливим. Необхідно відчувати різницю між нав'язливою рекламою і ефективним контентом. Тоді читач зрозуміє, в чому полягає його вигода та зробить необхідні дії: купить товар, зареєструється на сайті, приїде в офіс.

Тепер Ви знаєте, як і хто пише рекламні тексти для сайтів. Я створюю ефективний контент, адресований цільовій аудиторії. Мої статті легко читаються, мають продуману структуру і закликають до конкретних дій. Тому попит на товари та послуги підвищується, а компанія випереджає конкурентів!

Як створюються рекламні тексти?

Я дію за перевіреним алгоритмом. Матеріал не повинен бути поверхневим. Тоді ніякої користі не буде: відвідувач закриє сторінку і не зробить потрібні дії. Тому спочатку я з’ясовую, в чому переваги продукції або особливості діяльності компанії. При необхідності задаються уточнюючі питання. На наступному етапі розробляється концепція, складається план майбутнього рекламного тексту і продумується його структура. Після цього я починаю писати статтю. На такому етапі формується інтригуючий заголовок, описуються плюси продукту і підбираються слова, які підштовхують читача до дії.

Рекламні тексти на сайті – інструменти продажів, які працюють цілодобово. Це рекламні послання, за допомогою яких долається опір до здійснення покупки або до замовлення послуги. Я знаю, що вони Вам потрібні. Телефонуйте мені або пишіть на пошту! Я якісно виконаю свою роботу.