SEO-тексти – оптимізовані статті, які зустрічаються на комерційних веб-ресурсах. Вони публікуються на сайтах з метою збільшення трафіку і кількості потенційних покупців/клієнтів. У текстах містяться ключові фрази та корисна інформація для читачів. Також використовуються яскраві заголовки з ключовими фразами, які викликають інтерес у відвідувачів!
SEO-тексти: у чому їх особливості?
Статті по СЕО – тексти, оформлені за правилами пошукового маркетингу. Вони допомагають людині знайти те, що вона шукає на просторах Всесвітньої мережі. Для цього при написанні текстів використовуються ключові слова. Наприклад, якщо користувачеві потрібні меблі для кухні, він вбиває в пошуковий рядок запит «купити меблі для кухні». Якщо у відповідному розділі каталогу є текст з такою ключовою фразою, людина зайде на сайт та зробить покупку.
Копірайтер SEO-текстів – фахівець, який розбирається в тонкощах створення контенту для просування сайту. Йому можна довірити таку складну задачу, як написання оптимізованих статей. Я протягом багатьох років виконую цю роботу. Ви можете звернутися до мене і зробити замовлення! Мої тексти відповідають основним параметрам оцінки контенту:
- унікальність - копіпаст шкодить пошуковому просуванню. Унікальність перевіряється за допомогою спеціальних сервісів. Бажано, щоб такий показник був вищим 95%;
- відсутність спаму - не можна перенесичувати текст ключовими фразами. Це не призводить до гарних результатів. Щільність ключових слів повинна варіюватися в межах 3-4%. Тоді стаття сподобається пошуковим системам;
- водність - під таким параметром мається на увазі відсоток вмісту слів, які не мають ніякого значення. Повністю відмовлятися від вживання часток, сполучників і вступних слів не можна, оскільки тоді тексти виходять сухими. Нормальний показник - до 60% по сервісу Адвего.
Ідеальний СЕО-текст виходить, коли звертається увага не тільки на кількість ключових слів. Потрібно пам’ятати, що стаття повинна бути корисною та відповідати ключам за змістом. Пошукові системи швидко визначають такий параметр. Вони враховують те, скільки часу відвідувач провів на веб-ресурсі. Не менш важливим є відсоток відмов та продовження пошуку по тому ж запиту. Якщо читачеві сподобався матеріал, він ставить лайки і залишає коментарі. Це говорить про те, що стаття корисна та інформативна.
Критерії написання якісних СЕО-текстів
Без оптимізованого контенту клієнти/покупці не дізнаються про те, що на сайті продаються товари або компанія надає послуги. Тому на веб-ресурсах розміщуються тексти, доповнені ключовими словами. Це інструменти для розвитку бізнесу, завдяки яким на сайт залучаються зацікавлені користувачі та покращуються продажі. Коли контент створюється за всіма правилами, відвідуваність веб-ресурсу збільшується в кілька разів. Це обумовлюється тим, що сайт займає верхні позиції в пошуковій видачі.
Якщо Вам потрібен СЕО-текст, замовте його у мене! Мені відомі критерії створення оптимізованого контенту:
- використання заголовків та підзаголовків - коли зроблена розбивка статті на окремі частини, читач легше сприймає інформацію. У заголовках та підзаголовках розміщуються ключові слова і додаткові запити. Це подобається пошуковим системам;
- релевантність - відповідність тексту певній ключовій фразі. Статті з високою релевантністю не потрапляють в ТОП пошукової видачі. Наведу приклад написання релевантного тексту. Якщо необхідна стаття про полив фікуса, потрібна конкретика. Не варто «роздувати» статтю, аби впровадити ключ. Потрібно написати текст, в якому будуть розкриті особливості поливу фікуса в різні пори року;
- оптимальна щільність ключів - тексти, які напхані ключовими словами, не потрапляють в першу десятку. Тому потрібно дотримуватися балансу і не допускати, щоб стаття була заспамленою. Не можна розміщувати ключові фрази в кожному реченні. Прийнятний варіант - 300-400 символів між входженнями ключів;
- інформативність - СЕО-тексти пишуться не тільки для пошукових роботів. Підвищена увага приділяється тому, наскільки вони корисні для читача. Наприклад, якщо користувач хоче дізнатися про особливості ламінату, потрібно розповісти про головні характеристики матеріалу і про різновиди продукції;
- структурованість - обов'язково використовуються списки. Такі елементи виграшно виглядають в об'ємних текстах. При наявності списків матеріал краще сприймається. Використання таких елементів актуально при покроковому описі рецепта, при описі технічних характеристик виробу.
SEO-оформлення тексту – окреме питання. Копірайтер здає роботу в документі WORD. При цьому ключовики виділяються жирним шрифтом, а важливі слова і фрази – курсивом. Додатково використовуються спеціальні інструменти в Ворді, за допомогою яких створюються марковані й нумеровані списки. При необхідності контент доповнюється таблицями, графікою, картинками.
Де замовити SEO-текст?
Зверніться до мене і скористайтеся послугами! Замовити SEO-текст можна тут. Я докладу максимальних зусиль, щоб Ваш сайт зайняв високі позиції у видачі. Мої статті мотивують клієнтів на співпрацю та сприяють підвищенню продажів. У них містяться ключові слова в оптимальній кількості і корисна інформація для відвідувачів. Це Ваш успіх!