Текст на головній сторінці сайту повинен привертати увагу до веб-ресурсу та показувати, яку вигоду отримає відвідувач. Він працює 24 години на добу і виконує функції менеджера з продажу. В хорошому тексті розповідається, куди Ви потрапили та чому краще придбати товар на цьому сайті. У ньому є сильний заголовок і унікальна торгова пропозиція, від якої не можна відмовитися!
Яким повинен бути текст на головну сторінку сайту?
Щоб контент був максимально ефективним, він повинен вирішувати завдання сайту. Тут все залежить від різновиду веб-ресурсу. Наприклад, текст на головній сторінці інтернет-магазину повинен продавати товар, а на сайті готелю – сприяти тому, щоб відвідувач забронював номер в готелі. При створенні контенту не потрібно забувати про оптимізацію. У більшості випадків на головній сторінці розміщується текст з ключовими та тематичними словами. Таким чином збільшується приплив користувачів з пошукових систем.
Статті на головну сторінку сайту повинні відповідати таким критеріям:
- легкість викладу - тексти повинні бути простими та зрозумілими для відвідувачів. Канцелярські штампи і довгі речення, переповнені знаками пунктуації, нікому не потрібні;
- лаконічність - величезні «простирадла» відвідувачі не читають. У них немає на це часу. Люди приходять на сайт та відразу шукають потрібну інформацію: вигода для покупців, УТП, перелік послуг;
- переконливість - потрібно знайти точні слова та сформувати у відвідувачів позитивну думку про компанію. Тоді контент приносить користь;
- відповіді на питання - відвідувач приходить на веб-ресурс з конкретною метою. Наприклад, якщо людина хоче купити м'яку черепицю на сайті виробника, йому потрібно надати інформацію про переваги покрівельного матеріалу і про економію грошей при покупці товару без посередника;
- відсутність води і шаблонів - тільки факти та об'єктивна оцінка. Наведу два приклади. Перший варіант: «Доставка косметичних засобів здійснюється в стислі терміни». Другий варіант: «Товар доставляється за 1 день».
В тексті на головну сторінку сайту повинна переважати конкретика. Більш детальна інформація про компанію вказується у відповідному розділі, а більше розповісти про товари можна в блозі. Прочитавши текст, відвідувач повинен розуміти, що він отримає при здійсненні покупки та чому товари/послуги потрібно замовляти у Вас.
Загальна структура
Що повинно бути на головній сторінці сайту? Будь-який текст повинен починатися з сильного заголовку, за допомогою якого ефективність контенту підвищується в 10 разів. Спочатку потрібно захопити увагу відвідувача та зацікавити його.
Наступний елемент тексту – ввідна частина. Відвідувач повинен зрозуміти, куди він потрапив, і в чому особливості компанії. Для такої мети у ввідній частині вказуються цифри та цікаві факти. Якщо все зроблено правильно, відвідувач затримається на сайті і не покине його через кілька секунд.
Після ввідної частини слідує основна частина. Тут потрібно дати корисну інформацію для відвідувача. Наприклад, можна ознайомити його з асортиментом інтернет-магазину або з переліком послуг. Добре, коли в основній частині статті передбачене перелінкування. Тоді відвідувач може перейти в інші розділи та детальніше розглянути сайт.
Заклик до дії – заключна частина. У ній потрібно підштовхнути відвідувача до дії. Наприклад, завантажити електронну книгу, зареєструватися на веб-ресурсі, купити товар, записатися на прийом до юриста.
Для головних сторінок створюються різні тексти. Їх умовно можна розділити на чотири види:
- короткі тексти - вони переслідують одну мету: привітати відвідувача та коротко про себе розповісти. Довжина таких текстів не перевищує 1000 символів;
- SEO-статті - тексти, в яких прописані ключові слова. Вони створюються за встановленою формулою: зверху розміщується вітання, знизу - «простирадло» з ключовими словами;
- рекламний текст - затребуване рішення для інтернет-магазинів і компаній, які надають послуги. У рекламних текстах також присутні ключові слова. У них ставка робиться на те, в чому особливості товару та конкурентні переваги компанії;
- рекламний текст - затребуване рішення для інтернет-магазинів і компаній, які надають послуги. У рекламних текстах також присутні ключові слова. У них ставка робиться на те, в чому особливості товару та конкурентні переваги компанії;
Кілька важливих правил
Не всі знають, як оформити головну сторінку сайту. Мені відомі тонкощі цієї роботи. До відвідувачів краще звертатися на їх мові. Якщо потрібно презентувати велику компанію, слід дотримуватися професійного сленгу та бути стриманим. Коли створюється контент для розважального порталу, можна відійти від суворих принципів і внести в статтю трохи гумору.
При створенні тексту не можна забувати про зручність та функціональність. Текст повинен бути структурованим і чітким. Для цього використовуються списки та посилання, завдяки яким можна потрапити в інший розділ. Також можна розділити статтю на тематичні блоки з підзаголовками і надати читачеві важливу інформацію про продукт/послугу.
Замовте текст на головну сторінку сайту у мене! Я придумаю сильний заголовок, зацікавлю відвідувача та покажу Ваші сильні сторони. Контент буде структурованим і наповненим тематичними словами. За його допомогою сформується довіра до Вашої компанії та знімуться заперечення, сумніви!
Телефонуйте за номером або пишіть повідомлення на Вайбер/електронну пошту!