Landing Page – потужний інструмент, за допомогою якого бізнес виводиться на новий рівень. Під ним мається на увазі цільова сторінка, відразу захоплююча увагу відвідувача. Це не тільки графіка, кнопки із закликами до дій і яскраві картинки. Щоб відвідувач зацікавився послугою або товаром, потрібен текст для лендінгу. Матеріал повинен бути переконливим та лаконічним. Тоді у відвідувача не виникнуть сумніви. Він купить товар або скористається послугами компанії.
Навіщо потрібна цільова сторінка?
Почнемо з того, що Landing Page кардинально відрізняється від головної сторінки сайту. Перш ніж прийняти рішення, відвідувач все зважує і продумує. Він довго розглядає асортимент товарів, порівнює ціни на різних веб-ресурсах та уважно ознайомлюється з особливостями продукту. У багатьох випадках користувач йде з сайту, так і не зробивши потрібну дію. Це не означає, що товар або послуги йому не підійшли. Просто людині необхідно допомогти зробити вірний вибір.
Цільові сторінки прекрасно справляються з такими завданнями. Вони створюються для розширення аудиторії клієнтів/покупців, для збільшення продажів. Також за допомогою лендінг пейдж маркетологи визначають успішність реклами і надалі приймають правильні рішення. Головною метою посадкової сторінки є отримання лідів. Під таким терміном мається на увазі потенційний клієнт, який залишив свої контактні дані на сайті, або зробив цільову дію. Наприклад, реєстрація на веб-ресурсі, підписка на новини, отримання знижки на товар.
Щоб цільова сторінка на 100% виконувала поставлені завдання, на ній розміщується сильний текст, який відповідає таким вимогам:
- лаконічність;
- інформативність;
- послідовна подача матеріалу;
- відповідність потребам цільової аудиторії;
- креативність і відсутність стандартних фраз.
Коли всі вимоги дотримані, продаж товарів здійснюється не коли-небудь, а зараз. Відвідувачі приходять на цільову сторінку з контекстної реклами, соціальних мереж і не йдуть з порожніми руками. Вони заповнюють форму зворотного зв’язку, підписуються на розсилку нових матеріалів або замовляють товар. Це корисні дії, завдяки яким товар просувається на ринку, ефективно проводяться рекламні кампанії, збільшується база клієнтів.
Створення тексту для лендінг пейдж
Текст для лендінгу – контент, за допомогою якого відвідувачі сайту стають клієнтами/покупцями. Якщо інформація подана правильно, конверсія лендінгу підвищується. Люди приймають рішення, ґрунтуючись на наданому матеріалі. Тому при створенні контенту проводиться аналіз цільової аудиторії і конкурентного ринку. Обов’язково вивчається продукт, вибирається стиль подачі матеріалу та формуються помітні заголовки. Також в текст впроваджуються переконливі заклики до дії: записатися на безкоштовний урок, скачати книгу, задати питання менеджеру.
Замовити текст для лендінгу можна у мене. Мені відомі рекламні формули, які зацікавлюють відвідувачів і не дають їм піти з сайту просто так. Коли вся інформація зібрана та виявлені сильні сторони продукту, починається творчий процес. Я пишу текст для Landing Page, враховуючи наступні моменти:
- правильні заголовки - вони повинні привертати увагу відвідувача та зацікавлювати його. Заголовки, які розкривають суть пропозиції, подобаються читачам. Тому відвідувачі не залишають через пару секунд цільову сторінку, а продовжують далі ознайомлюватися з інформацією;
- коротко і ясно - текст для лендінгу повинен бути зрозумілим та доступним для читача. Це не той випадок, коли треба демонструвати свої творчі здібності і іскрометний гумор. До відвідувача потрібно донести чітке та переконливе повідомлення;
- вигода для клієнта/покупця - для прийняття остаточного рішення потрібні факти. Наприклад, докладний опис товару, УТП, конкурентні переваги продукту. Відвідувачу завжди важливо, в чому полягає його вигода. Треба робити на цьому акцент і розповідати про особливості своєї пропозиції.
Написання тексту для лендінг пейдж – важливе завдання, якому приділяється багато уваги. Для його успішного вирішення демонструються переваги товару, показуються цифри і факти, передається суть пропозиції. При цьому текст не прикрашається епітетами, а надаються конкретні рішення. Наприклад, якщо жінка боїться стоматолога, вказується те, що в клініці проводиться безболісне лікування зубів. Коли людина переживає, що ремонт будинку не буде завершений вчасно, даються гарантії.
Де замовити текст для лендінгу?
Я можу Вам в цьому допомогти. У мене є досвід створення текстів для цільових сторінок. Я працюю по готовому макету. Спочатку клієнт заповнює бриф або розповідає по телефону про тонкощі свого бізнесу. Після цього проводиться маркетингове дослідження, в процесі якого вивчаються бажання та інтереси покупців. На наступному етапі створюється текст для лендінг пейдж. Я воєдино збираю всю інформацію, проробляю болі і проблеми відвідувачів, складаю оффер. Це перевірена схема створення контенту, яка сприяє збільшенню продажів та здійсненню потрібних дій.
Замовити лендінг пейдж можна в будь-який час. Я практично завжди онлайн. Зв’яжіться зі мною, якщо Вам потрібен хороший контент для розміщення на цільовій сторінці. Ви отримаєте текст, завдяки якому показник ефективності лендінгу істотно збільшиться!