Чи потрібен контент з ключовими словами для розділів каталогу? Звичайно, але в одному випадку: тексти для категорій виконують не тільки SEO-функцію, а й допомагають відвідувачеві зробити вибір. Скориставшись моєю допомогою, Ви отримаєте саме такий результат. Я створюю грамотні і корисні описи категорій інтернет-магазинів, завдяки яким знімаються заперечення та з’являється довіра до бренду!
Вимоги до текстів для категорій
Інтернет-магазин – веб-інструмент, розроблений для здійснення продажів у Всесвітній мережі. Ефективність його роботи багато в чому залежить від того, який контент розміщений на сайті. Щоб товари продавалися, потрібні якісні тексти, наповнені ключовими словами. У них повинен бути заклик до дії. Необхідно «м’яко» підштовхнути відвідувача до вибору продукції та до оформлення замовлення. Якщо потрібні слова знайдені, людина не піде на інший ресурс, а знайде товар у Вас і купить його.
Тексти для інтернет-магазинів – контент, який створюється з урахуванням таких вимог:
- користь для читача - інтернет-магазин не відноситься до інформаційного веб-ресурсу. Сюди люди приходять, щоб вибирати товари та здійснювати покупки. Тому в описах розповідається про переваги продукції і про вигоду для покупця. Наприклад, при створенні тексту для каталогу комп'ютерних крісел потрібно написати про їх особливості: матеріал корпусу, висота спинки, блокування коліс, наявність підголівника;
- відповіді на можливі заперечення - при виборі товару у людей виникають сумніви. Їх потрібно розвіяти. Наприклад, при описі розділу сковорідок з тефлоновим покриттям можна розповісти про його нешкідливість. Перед написанням тексту слід подумати, які заперечення можуть виникнути у відвідувача, і допомогти з ними впоратися;
- SEO-оптимізація - метод, який використовується для просування інтернет-магазину. Спочатку потрібно подивитися на спеціальному сервісі статистику ключових слів та впровадити їх в текст. Коли в описі категорії будуть слова «купити меблі», на сайт зайдуть потенційні покупці. Те ж саме стосується і інших пошукових запитів;
- інформативність - в текстах неприйнятні розмиті формулювання та вода. Щоб користувача зацікавив опис категорії, він повинен бути конкретним і корисним. Потрібно писати те, що важливо покупцеві. Наприклад, в категорії кухонних машин необхідно дати читачеві цінну інформацію про те, якою буває потужність двигуна, якими насадками доповнюється кухонна машина, в чому відмінності між продукцією різних виробників;
- правильна структура - щоб відвідувач інтернет-магазину швидко ознайомився з матеріалом, потрібні підзаголовки і списки. Невеликі абзаци, короткий опис переваг товару, інтригуючі підзаголовки - елементи, які спрощують сприйняття тексту. Вони сприяють тому, щоб читач до кінця ознайомився з наданою інформацією.
Як формуються тексти для інтернет-магазинів?
Без розуміння бажань і проблем цільової аудиторії неможливо створення ефективного контенту. Тому на початковому етапі потрібно дати собі відповідь на питання, чого хоче потенційний покупець. Людям вже набридла нав’язлива реклама та неправдива інформація. Тому скептиків потрібно переконувати фактами. Для цього необхідно ознайомитися з ключовими характеристиками продукту і зробити акцент на перевагах товару. Наприклад, при описі смартфонів можна розповісти про ємнісний акумулятор, бензопил – про наявність блокування кнопки включення, фітнес-трекерів – про «розумний» будильник.
Рекламні тексти для інтернет-магазинів створюються в кілька етапів:
- підготовка - спочатку вивчаються особливості продукту та задаються уточнюючі питання замовнику;
- розробка концепції і структури майбутнього тексту - на цьому етапі складається план, за яким надалі створюється контент. Окрема увага приділяється складанню цікавих підзаголовків і списків (класифікація товарів, функціональні особливості, виробники продукції);
- написання тексту для розділу каталогу - етап, в ході якого думки переносяться в документ Word. В опис обов'язково вносяться ключові слова. За їх допомогою в інтернет-магазин приходять нові відвідувачі.
В кінці тексту потрібен ненав’язливий заклик до дії. Це не повинні бути такі слова «Купи зараз!», «Не прогав свій шанс!». Їх можна замінити на ефективні фрази: «Розгляньте асортимент товарів і виберіть те, що Вам потрібно», «Економте свій час за допомогою робота-пилососа».
SEO-описи для розділів каталогу повинні бути читабельними та зрозумілими для відвідувача. Ніхто не читає величезні полотна, в яких немає списків і коротких абзаців. Такі «простирадла» лякають відвідувачів. Користувачі кілька секунд проводять на сайті та йдуть на інший ресурс, сподіваючись знайти там структурований і корисний текст. За увагу потенційного покупця необхідно боротися всіма методами. Тому в категорії товарів потрібно розміщувати структуровані тексти (2000-3000 символів), доповнені заголовками різних рівнів, списками та таблицями. Тоді поведінкові фактори поліпшуються.
Де замовити SEO-описи для розділів каталогу?
У мене. Звернувшись до мене, Ви довірите свій проект в надійні руки. Замовити тексти для інтернет-магазину можна, скориставшись інформацією з розділу «Контакти». Я створю корисний текст для категорії товарів, в якому будуть коротко описані характеристики продукції і вказана вигода для покупця!